lördag 15 januari 2011

Ardin äger!

Som alla ni bloggare vet (ja, ialla fall ni som ibland får kommentarer), så händer det att man får mindre belevade kommentarer. Vad gör man då? Blir förbannad? Ger igen? Såhär som Anna Ardin skulle jag själv vilja få till en replik.

Först den ilskna kommentaren, som hade fått mig att tugga fradga och svara något osammanhängande:
Fan vad jag gillar att sossarna kryllar av galna feministaktivister. Undrar du varför sossarna gjorde ett historiskt dåligt val så gå och titta dig själv i spegeln. För fram dina åsikter högre vildare extremare. Kommer aldrig aldrig någonsin rösta på ett parti där företrädarna är såna som du. Du är ytterligare en anledning till varför man ska gå ur svenska kyrkan. Jag skulle fan gå ut ur rädda barnen om jag visste att du var medlem i den organisationen.

Och sedan retursmashen:
Jag är medborgare i Sverige, se det som ett tips! :) 

Bara att buga och bocka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar